Diyana n Alif selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 31, 2011

Tak Sihat..

Assalam uols!

Hmmmm... hari ni aku x sehat... demam, pening, sakit tekak, selsema.... mungkin disebabkan faktor cuaca yg x menentu kot.. aku pulak kurang minum air kosong..

Tadi masa waktu rehat, aku sempat g klinik.... Bila doc check, rupa2nya tonsil aku bengkak n sgt laaa merah... tu kate die la... aku x tgk pun lg,.... kik3...

Dapat 5 jenis ubat... Antibiotik, ubat demam, ubat batuk, ubat selsema n ape ek... lupe la plak.. adehhhhh..... n MC sehari... tu pun utk esok.... hari ni aku x dpt MC sbb dgn jujurnya aku bgtau doc yg aku pg td dah pi keja n doc pun kata rugi MC arini, baik saya bg u MC esok jer... huhu.. xpelahhh... x kesah... janji aku kembali sihat....

Ok lah... jumpa lagi...

Nota kaki: Sebenarnya byk benda aku nak kongsikan... tp nnt lah.. ade mase, insyallah....

No comments:

Post a Comment