Diyana n Alif selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 12, 2011

Latihan Sukan..

X lama lagi MARDI akan menganjurkan sukan dwi-tahunan.... mungkin akhir jun nnt kot... patutnya awal jun tp dgr kabo terpaksa ditangguhkan atas sebab2 tertentu.... xpo laaa...ikut suke ati lah.... hihi

Aku pun ambillah peluang keemasan ni nak join sukan sekali... manalah tau kalau2 terpilih kan... hehehe.... (mode: ferasan pandai bersukan)

Untuk kali ni aku mempertaruhkan nasib utk menjalani latihan boling padang... first time beb aku pegang bola tu.... rupa2nya susah gak.. yelah....kate baru first time kan... hik3.... dua tahun lepas aku masuk orientoring.. perghhhh mmg penat giler ar men sukan ni... ala2...yang mcm treasure hunt tu.... balik tempat penginapan jer terus melepek x hengat doniaaaaaaaaa.... penat tahap cipan....sakit2 badan toksah cakap la...maklumlah bukan org yg jenis bersukan2 ni...mcm tu la jadinye.... ekekkekekke......

Oh ya, aku pun try jugak nak lawan congkak, tapi peluang tu mcm tipis ja sbb ramai otai2 beb.... hahahha....

Ok lah... ape2 nnt aku update lagi... tatatititutu......

No comments:

Post a Comment