Diyana n Alif selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28, 2011

Free gift from kawan lama.. wristlet yg cantik menarik..


Haaaaaa.... ni lah free gift yg aku maksudkan tu.... Sebenarnya aku ade beli trial pack Shaklee drpd Cikgu Mely... yg paling best kalau beli kat cikgu mely, kite akan dapat free gift... meh ramai2 beli ngan cikgu mely.. untung tau.. wristlet tu aku ngada2 suh cikgu mely buh nama aku.. TQ cikgu... menyusahkan kamu lak... Kemas n halus je jahitan cikgu... tabik la kat cikgu sbb dgn anak kecik seramai 3 org, beliau sempat menjahit n membaking.. aku yg x de anak sorang pun, selalu x dak masa.... kui3... beliau telah ku kenali sejak di bangku sekolah menengah lagi....

Lepas ni boleh la aku guna wrislet ni time nak kuar lunch tengahhari... muat utk letak beg duit n henpon... Appreciate it... TQ cikgu mely....

2 comments: