Diyana n Alif selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 27, 2011

Yeay! Raya! Raya! Raya!

Assalamualaikum dan salam ramadhan buat sahabat2ku sekalian..

Hari ni jumaat 26 Ogos bersamaan dengan 26 Ramdahan.. bermakna lg 3 hari jer kite wajib menunaikan ibadah puasa...

Persiapan raya kami? Alhamdulillah....semuanya secara sederhana dan ala kadar jer... dan tahun ni juga merupakan kali pertama aku buat kuih raya sendiri... 5 jenis... hihi.... tahun2 sebelum ni aku juz tolong2 mak jer buat kuih...

Tahun ni juga merupakan kali pertama aku beraya tanpa mak abah dan adik2....tahun ni aku dan hubby beraya di rumah keluarga hubby di Kluang.. Insyallah raya ketiga kami akan pulang beraya di rumah keluarga aku pulak.. :)

Hari ni hari terakhir aku bekerja sebelum raya yg bakal menjelma x lama lg... mmg x feel langsung nak bekerje narnye... hehe.... kepala ingat nak balik kampung n beraya...

No comments:

Post a Comment