Diyana n Alif selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 26, 2011

Shopping di bazaar ramadan.....

Assalamualaikum dan salam ramadhan buat semua...

Hmmm lama dah aku x update blog.. entahlah.. rase malas pun ade gak sebenarnye sbb blog aku x tersusun... xtau nak wat cemana lagi.... semua benda2 yg kat tepi pergi ke bahagian bawah.... rase mcm nak buat blog baru tp rase sayang pulak kat entry2 kat blig ni... :)

Ok laaa... berbalik kepada tajuk, malam td aku shopping la sikit2 kat bazaar kat ngan umah sewa aku.... niat di hati nak cari baju raya.. tp di antar2 beribu2 tu x de yg aku berkenan.. klu ade pun, size pulak x der.... huhu.... yg aku berkenan byk size SS n S je..... nampaknye aku kene kuruskan badan la nih.... *sigh*

Berjalan dr hujung khemah ke hujung khemah, dapat la benda yang aku berkenan... tp tudung bukan baju... :)

Aku beli 3 helai tudung ala2 ariani tu ngan 2 helai shawl.. hehe... jadik la kan.. baju tu pulak, encik hubby ajak cari kat uptown cheras n bazaar di kluang... mintak2 ler ade yg berkenan... huhu....

K lah.. nnt sambung citer lain.... chowwwwww

No comments:

Post a Comment