Diyana n Alif selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 11, 2011

Our 1st Sweet Anniversary... :)

Assalamualaikum dears....

Pejam celik pejam celik... rupa2nya dah setahun dah perkahwinan kami... Rase mcm baru je di ijabkabulkan.... Alhamdulillah, syukur sangat... Rase mcm org tgh bercinta pun ade gak.. hehe...

Sempena ulangtahun perkawinan kami yg pertama pada 4 Jun lepas... dan hubby lak balik Jitra minggu tu... so kami semua berpakat pi Gunung Jerai untuk meraikan hari istimewa kami... Cantik sgt kat puncak gunung jerai tu.. penuh dgn bunga2an dan pokok2 yg menghijau... pastu nampak sawah padi yg terbentang luas kat bawah tu... nyaman jer kat atas tu...

Pas amik gamba gambar. posing2 ala2 outdoor gambar pengantin, kami pun turun ke kawasan air terjun... berkelah... bawak bekal drpd rumah... nasi putih, sambal sotong, sayur keladi n ikan goreng.... Kek coklat pun ade tau.... hehe

K lah... jom layan gambar....





Bye!

5 comments:

  1. waaa kat gunung jerai ke? cantik lah...

    ReplyDelete
  2. mane gmbo mak? ish3....

    ReplyDelete
  3. lyana: yap mmg cantek tempat ni.... sejuk mate memandang..

    farah: gambo mak ade kat fesbuk ler...

    ReplyDelete