Diyana n Alif selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

Kek coklat kukus sedap

Akhirnya, impian aku utk membuat kek coklat kukus tercapai hasil sumbangan resepi drpd kawan baikku, miss fida..

Inilah hasilnya... Sedap sgt.. Resepinya pun simple je n mudah nak sediakan.


Aku buat kek ni masa suami aku balik Jitra.. so dapatlah incik alif my darling makan kek hasil air tgn aku..adik2 aku pun suke.. next time leh buat lagi.. yeahhhhh

Skrg ni pun aku duk usha2 resepi best2.. sapa2 yg nak sumbangkan apa2 resepi kat aku pun leh.. dialu2kan....

7 comments:

  1. sedapnye diyana.....letak r resipi..senang nak rujuk nanti...

    aku ni pengukus pun takde..muahahhahaha....

    ReplyDelete
  2. nmpk menarik n sedap...i kalo kek coklat mmg tak penah jemu..

    ReplyDelete
  3. lyana : mmt aku letak kat pesbuk.. TQ cik fida..sedap kek coklat tu..

    fida: i pun suka gak..hehe...tp nak try jugak variety kan pelbagai resepi...

    ReplyDelete
  4. diyana..resepi sotong sumbat..teringin la nk buat..selalu makan kat kedai jew..

    ReplyDelete
  5. sotong yg disumbat ngan pulut kan?

    ReplyDelete
  6. entah la..tak pasti lak..mcm ada byk jenis jek..

    ReplyDelete