Diyana n Alif selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

Mandi-manda

Baru-baru ni aku, cik abg, MIL n 2 SIL pergi mandi manda di air terjun kote tinggi yang terletak di kote tinggi johor... Memula tu aku n abg saje je blk kluang n kebetulan pulak ade sepupu kawen di batu pahat.. tetibe jer abg decide nak g air terjun n kami pun pi la...x la jauh sgt dr rumah, dlm sejam lebih sikit je...

Kali terakhir aku g air terjun kote tinggi ni mase aku n family duk di jb n mase tu pun aku rase aku sekolah rendah lg..tp skrg keadaan dah berubah..nak masuk kene bayar..mahal pulak tu..dewasa rm7.50 n kanak2 lak rm3.50..parking kereta rm3.00 n kamera rm5.00..gile kan.... tempat ni pun aku rase mcm dah x luas mcm dulu.. mcm dah kecik n sempit.. manusia pun ramai gile...susah nak cari tempat yg sesuai nak berendam..tp akhirnye dpt gak la kami berasa duk di bawah pancuran air terjun yg kuat tu...hehe..yelah, bayar masuk mahal beb... tempat ni ade gak la gelungsur yg ala2 taman tema air..ade 2 tp langsung x mencabar... tp aku rase bayaran tu still x munasabah...

Tp x pe la, yg penting masa yg aku ade terluang bersama-sama org yg aku syg...hehe


**Gambar akan di upload kemudian sbb x bawak wire transfer..bluetooth lak problem..

No comments:

Post a Comment