Diyana n Alif selamanya...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 28, 2010

Cerita baru..

Assalamualaikum...

Kali ini aku nak cerita sikit kisah aku..siapalah aku kan?? hanya insan biasa..tp oleh kerana ni blog aku..maka suka hati akulaaaaaa....hahaha...

Seperti biasa rutin harianku selepas menjadi isteri org ni..pagi2 bangun siapkan sarapan, gosok baju, g kerja, balik kerja pulak masak utk mkn malam kami... tp minggu lepas lain sikit..aku kena kerja 7 hari seminggu..aku menjadi wakil MARDI Penang ke Seminar Tanaman Cendawan 2010 anjuran Jabatan Pertanian dan Koperasi Pengusaha Cendawan Pulau Pinang pd sabtu dan ahad (26 & 27 Jun) di Hotel Seri Malaysia Kepala Batas...tp apa2 pun oleh kerana aku ni "hantu" cendawan, maka aku suka sgt ke seminar ini..menakjubkan aku x mengantuk langsung! dan momen yg paling best apabila mantan PM, Tun Abdullah Ahmad Badawi hadir secara mengejut meluangkan sedikit masa untuk memberikan semangat kepada peserta2 seminar iaitu pengusaha cendawan utk memajukan apa yg mereka ada skrg. Kebetulan pulak di bilik sebelah berlangsungnya perjumpaan puteri UMNO.


Mantan PM, Pak Lah bersama-sama dgn Adun Pinang Tunggal, Dato' Roslan Saidin

Semasa entry ni ditulis pulak sebenarnye aku tgh ngantuk yg amat..mlm td meronda 1 island ngan en.hubby..siap g feringghi night market..bukannye memborong sgt pun...cume beli DVD Heroes season 4 cetak rompak (hehe) dapat free 1 DVD ngan sandal crocs tiruan...haha...Kul 1.00 am baru sampai rumah...

Oklah..bye..

No comments:

Post a Comment